Bij HelloFresh hebben we persoonlijke service hoog in het vaandel. Maar wie zijn nou de mensen die je te spreken krijgt als je ons belt en wie zitten er achter de berichtjes op Facebook? Wij spraken met Anna en Romy van de klantenservice.
Lees meerDit is Jonas, onze bootcamptrainer. Iedere week komt hij op donderdag om het HelloFresh-team te laten zweten.
Lees meerWinterse kost met superfoodallure: boerenkool. Ik ging op bezoek bij Tom Noordermeer, de leverancier van de boerenkool in jouw box.
Lees meerBenieuwd naar de mensen achter HelloFresh? Maak kennis met Maarten, een van onze receptontwikkelaars.
Lees meerEriks Delicatessen. Inmiddels een begrip in Amsterdam en ver daarbuiten. Wat begon als een kleine buurtwinkel is inmiddels uitgegroeid tot een heus kazenpaleis. Erik Heinen begon 24 jaar geleden met deze (...)
Lees meerWij gingen op bezoek bij Anne van Only Pasta. Zij maken de goddelijke ravioli die je af en toe in de box vindt.
Lees meerYes, we hebben goed nieuws! Vanaf nu kun je elke week kiezen uit maar liefst negen recepten.
Lees meer6 reacties
Wij zijn nog niet zolang klant en hebben dus altijd al kunnen kiezen wat we aten. Dat vinden wij heel leuk, omdat we bepaalde dingen (zoals soep) niet kunnen apprecieren als avondmaal. Dat daar nu nog een extra keuze bijkomt is natuurlijk mooi meegenomen, want bepaalde menu’s vinden wij heel lekker dat wij die graag een 2x of zelfs 3x zouden eten. Het gaat dan vooral over de menu’s met groentenmixen, die kan je niet meer hermaken, of toch moeilijker, de rest komt ook op andere dagen nog eens op tafel bij ons …. Dank zij hello fresh eten wij nu een pak gezonder en zonder honger te lijden, is er bij ons al 1 à 2 kg af, dat is geen noodzaak, maar mooi meegenomen !!!
Mijn eerste box komt er nu zaterdag aan (klant geworden via de jaarbeurs)
Vandaag (donderdag) krijg ik bericht welke 3 gerechten in mijn box zullen zitten. Van kiezen wat geen sprake en daar is het nu te laat voor. Wat zeer jammer is aangezien ik die gerechten niet zou gekozen hebben.
Het was handig geweest als ik ergens in de loop van de week een hele hadden gekregen dat de box er aan komt en ik zelf mijn gerechten kan kiezen.
Tof dat we kunnen kiezen tussen 9 gerechten. Maar de helft van de keren heb ik niet gekozen… Dat is spijtig daar we zo geregeld gerechten moeten eten die we minder lekker vinden. Oorspronkelijk kregen we een persoonlijke mail zodat we makkelijk konden kiezen. Nu is het veel omslachtiger. We krijgen wel wekelijks een mail om onze mening te geven over de maaltijden. Het zou fijn zijn dat we de keuzemail ook wekelijks in onze mailbox kregen, dat is veel gebruiksvriendelijker. En zo eten we nog lekkerder.
Op 1 oktober is het 'World vegetarian day'; een dag waarbij er wereldwijd wordt stil gestaan én aandacht wordt gevraagd voor vegetarisch eten. Dit vinden wij ook belangrijk. Regelmatig vegetarisch eten (...)
Lees meer
Graag zou ik mijn box willen laten pauzeren tot januari 2018 dank je wel