Wat wij doen met jouw feedback

15 mei 2014
door Frederieke Achter de schermen

    hellofresh_main_kitchen_nl

    Wij ontvangen vaak tips, opmerkingen, verbeterpunten en leuke ideeën naar aanleiding van de HelloFresh Boxen. We zijn hier ontzettend blij mee, want alleen zo weten we wat jij belangrijk vindt. Maar hoe verwerken wij die feedback precies? En veel belangrijker, wat doen wij ermee? Lees hier meer!

    Jouw mening is erg belangrijk!

    We ontvangen en verzamelen dan ook graag jullie feedback via sociale media zoals Facebook en Twitter, onze blog, per e-mail en door middel van telefoontjes. Daarnaast vragen wij actief naar jullie mening over onze dienst, de recepten en de geleverde producten via onze wekelijkse feedbackformulier.

    Wat doen we hier mee?

    De bezorging en onze service worden geëvalueerd met behulp van jullie feedback. Een goed voorbeeld is de tekst die wij hebben toegevoegd op de nieuwe HelloFresh Box. Mocht de box bij de buren worden afgeleverd, dan weet de buurman of buurvrouw nu dat de box op een koele plaats bewaard moet worden. Eerder was dit niet zo en werd de HelloFresh Box nog wel eens naast de verwarming gezet totdat de klant hem kwam ophalen.

    Ook de recepten worden wekelijks beoordeeld aan de hand van jullie feedback. Hier passen wij de nieuwe recepten op aan!

    Wij willen elke klant tevreden te houden, maar de ene verandering is natuurlijk gemakkelijker door te voeren dan de andere. Doordat we proberen zoveel mogelijk klanten blij te maken, is het soms lastig om aan individuele wensen te voldoen.

    Onze trouwe klanten hebben het vast al opgemerkt, maar de afgelopen tijd hebben wij ons best gedaan om zoveel mogelijk te leren en te verbeteren. Zo zijn onze receptenboekjes voorzien van nummering en steviger papier. Een ander goed voorbeeld is onze zondagslevering. Jullie gaven aan dat het fijn zou zijn als we ook op zondag zouden bezorgen. Hier hebben we zeker naar geluisterd en we hopen dat we in de toekomst ook een zondagslevering voor mensen buiten de Randstad kunnen creëren!

    Onze verbeteringen zijn niet onopgemerkt gebleven en er is hier door Timi een leuk blogartikel over geschreven. Hopelijk ervaar jij onze verbeteringen net zo positief!

    Wat zou jij het liefst verbeterd willen hebben? 

    Vorig artikel
    Jouw HelloFresh-foto’s Jouw HelloFresh-foto’s
    Volgend artikel
    Quinoa als ontbijt Quinoa als ontbijt

    Gerelateerde artikelen

    Plaats een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.